در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

امکان نمایش ظرفیت بازیگران تئاتری در تلویزیون وجود دارد 

یک‌بازیگر گفت: تلویزیون رسانه‌ای است که رویکرد مردمی دارد و مخاطب فراگیری دارد و می‌تواند استعداد‌هایی را که کشف نشده هستند، معرفی کند. 

مجید امیری بازیگر مجموعه «هیس، هیچی نیس» درباره حضور هنرمندان حرفه‌ای تئاتر در این مجموعه گفت: تلویزیون رسانه‌ای است که رویکرد مردمی دارد و مخاطب فراگیری دارد پس این رسانه می‌تواند استعداد‌هایی را که کشف نشده هستند، نمایش دهد و به مخاطب معرفی کند. 

وی اضافه کرد: من اطمینان دارم گروهی که در مجموعه «هیس هیچی نیس» بازی کرده است می‌تواند ظرفیت هایش دیده شود البته این ماجرا باید ادامه دار شود تا قابلیت‌ها به نمایش دربیاید و توانمندی‌ها دیده شود.

بازیگر «هیس هیچی نیس» با اشاره به اینکه نباید سریال در یک فصل متوقف شود، عنوان کرد: اگر فقط یک فصل از مجموعه‌ای دیده شود و بعد هم پخش آن به اتمام برسد به زودی فراموش می‌شود. اگر می‌خواهیم کار تاثیرگذار باشد و بعد برخی استعداد‌ها را تثبیت کند باید پخش مجموعه تداوم داشته باشد. 

وی اضافه کرد: تلویزیون خاصیتی دارد که اگر فردی را بار‌ها نشان دهد حتی فرد بدون قابلیت‌ها و توانمندی‌های هنری باشد با تکرار نمایش می‌تواند چهره و مشهور شود؛ بنابراین خوب است که این امکان برای استعداد‌های تازه فراهم شود.

«هیس، هیچی نیس!» که با اقتباسی از مجموعه کتاب «سرگذشت استعمار» به نویسندگی مهدی میرکیایی ساخته شده است شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما و چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۲۱ از شبکه امید پخش می‌شود و بازیگران آن استعدا‌ها و حرفه ای‌های تئاتر شهر‌های مختلف کشور هستند. 

در این مجموعه حمیدرضا عطارد تهیه‌کننده، زینب یزدانی سرپرست پژوهشگران، مجید بخششیان سرپرست نویسندگان و مهناز رودساز نویسنده فیلمنامه است.

«هیس، هیچی نیس!» نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.